Anna - Ridning igår

Tvingade med mig Elvira till stallet igår. Vi tänkte cykla ut så jag cyklade snabbt som attans upp till Elvira för att möta henne (stannade på vägen för en drickpaus.)
Men edt började regna så hennes morfar körde oss ut.

Väl där fixade vi hö och kraft och mockade Montanas box på 5 minuter! rekord!
Montaan var fortfarande halt, det blir värre och värre ju mer hon rör på sig, vi sprang med henne fram och tillbaka och vi märkte att hon blev mer och mer halt. Så vi slutade.
Vi kände på henne men hon var inte varm eller svullen. Konstigt...

Borstade sedan av Sarina och tränsade sen ut i regnet. Elvira började rida för att få henne lite mjukare och jag filmade lite. Haha, Sarina höll på och bocka av Sarina men trots att Elvira satt på öronen höll hon sig kvar! skrek några panikord till henne om att sitta kvar, hoppa av, göra vad hon vill osv...
Sedan red jag och hon filmade mig.

Det blev inte lite flum nej. Filmerna kommer upp när Elvira har skickat dom till mig och jga ahr klippt ihop dom lite snyggt!

så länge får ni en bild på mig och Sarina i sommras som Elvira har fotat.
sov sedan över med Elvis och Mois hos Elvis. Myyysigt! Fast Elvis hade 38.4 graders feber var det kuuuligt!



Kommentarer
Postat av: Julia

Morfar är bäst! <3

2011-09-19 @ 13:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0