Om mig, Anna Wingårdh

Jag heter då Anna wingårdh och är 13 år. Jag bor i kungälv och går på ytterbyskolan,i musikklass. Jag älsar min klass och skolan är helt toppen. Vi får ju även datorer av dom,hur grymt! Fast alla andra får ju typ det med.


Förövrigt så är jag en oseriös person. Man kan säga att flumrider passar in. Jag är oftast väldigt flum i min ridning.
dom få gångerna jag är speciellt seriös är när jag rider för tränare eller själv.
Jag rider Montana som är ett piggt halvblod på 24 år, men det smids lite planer hit och dit nu...
Utan det så hänger jag men kompisar till deras hästar och allt vad det heter. Jag rider också på kongahälla ridsällskap.
Där rider jag i en grupp 3 på fredagar och jag trivs bra där, grym grupp osv!
jag och Montana, foto Elvira

Här kommer ni få läsa om vardag, ridning och åsikter. Dom flesta inläggen kommer innehålla Elvira ovh mig, då vi mgås nästintill hela tiden!
Jag och Elvira träffades den 18 juni på stallets städdag. samma dag sov vi över. Vi la oss då 5, andra natten la vi oss nio nästa dag. trevligt. Inte mycket sömn den natten nej!
Sen dess har vi umgåst och umgåst och umgåst lite till och nu står vi varandra riktigt nära!♥


från "dygningen".

Jag har också en sköthäst, Spaenir, som jag fick frågan om att hjälpa till med för ett tag sedan. SP (som han kallas) har innan varit misshandlad. Han har blivit mycket bättre nu och vi har lite smått börjat rida på han i skritt med ledare. Med honom jobbar vi mycket med NH och förtroende, allt för honoms skull.
Nu har vi lämnat han på "tillridning" till Eamon Hickey. Vi hoppas på det bästa och att vi får hem en ridbar häst!


avslappnad!
Jag har även en liten kanin, Snutten! Snutten är en dvärg vädur på 6, 5 år och har funnits i mina ögor så i 6 år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0