Elvira - tjocka kinder i moppehjälm!

Har hittat en moppehjälm nu, yeah! Tog dock inte mopeden ut till stallet idag då det regnade sjukt mycket, inte bra när det är första gången osv. Blir nog till att ta den imorgon.

Jag och Anna red i alla fall ut, jag på Nett och Anna på Sarina. Gick super, Nett skötte sig fantastiskt. Han kunde gå i täten, lite bakom, stanna, gå i alla gångarter och gick på träbron över ån helt utan problem. Dutti ponni!
Det enda som är är att han vill inte gå över järnvägen, så man får hoppa av och leda. 

Jag vet om min dåliga uppdatering på bloggen förresten. Säger hela tiden att den ska förbättras, men ärligt talat det kommer den inte att göra just nu. Jag har extremt mycket plugg plus två hästar (Montana och Sarina) att ta hand om. Bloggen kommer sist på min toodo-lista just nu, sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0