Elvira - Tetris <3

Är verkligen helt kär i det nya fb spelet Tetris battle. Riktigt roligt! Lanade det hela gårdagen och idag likaså, låg vaken till 2 på natten och spelade igår, hehe.
Sitter och kollar på sex and the city med min halvsyster som också är sjuk, sjuktmysigt!
Samtidigt snackar jag med min andra storasyster på fb, haha hon är för rolig, saknar henne så.
Nu ska jag spela tetris med min syster också, heja på mig!
Fast nu är jag tillbaka och jag förlorade typ 8 av 10, inte kul..
Nu är det teedags

Fördelar med att vara sjuk:

- te, som är väldigt gott, lugnande och mysigt
- tetris, lana det är inte fel
- fb, hänga där hela dagen, lite drygt men kul sometimes
- serier, jag älskar serier, true blood, pretty little liars, the vampire diaries osv

Nackdelar med att vara sjuk:
- långtråkigt, blir lite enformigt och sedan tråkigt att bara ligga stilla hela dagen
- kroppen, halsen och huvudet gör ont och man känner sig helt tjock i huvudet
- ork, man orkar inte lika mycket, pallar inte tänka klart
- äta, man har typ ingen aptit vilket är väldigt tråkigt och jobbigt

jag är ganska cool

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahaha Pretty little liars <33 ;) de är typ stopp nu :(((( kna inte se nästa avsnitt :(

2011-09-19 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0