Elvira - så snurra min jord igen

Kent, Kent, Kent, finfin musik!

Jag är såhääääär kär i musik, topp tio just nu:

1. Tillsammans - Albin Gromer

2. California king bed - Rihanna

3. Medan VI faller - Daniel Adams-Ray

4. Shelley - Håkan Hellström

5. Annie Hall - Oskar Linnros

6. Someone like you - Adelle

7. Stronger - Kanye West

8. Cheers (Drink to that) - Rihanna

9. Show me how you Burlesque - Christina Aguilera

10. Vägrar växa upp - Newkid


Mina spotifylistor:
ihopskrapat, låtar som jag håller på att samla ihop, alla bra låtar på ett ställe liksom.
lugnt, av elvira, ny och fräsch spellista, gjordes i förmiddags (älskar att göra nya!). Min lista men gjord på min pappas spotify.
favvosar, äldre spellista, men varför inte?

grooveshark heter jag caarleen, lägg till mig vettja!
Skulle vilja ha era listor också, langa så många ni kan :D

jag på moppen idag, happy! Ridstövlar o allt, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0