Elvira - Referat
Om jag hade användt hata, så hade detta varit ett bra tillfälle. 
Jag OGILLAR referat, det är så tråkigt. Både att läsa och att skriva. 
Man sammanfattar en text, oj vilken mening. Tar bort lite meningar här och där och byter ut några ord, oj vilken mening.

Dagens negativa
- jag har hosta/ont i halsen
- måste plugga bajsmycket, bland annat skriva ett referat om nån himla oxgubbe
- det regnar

Dagens postitiva
- Jag ska till ridskolan
- Mina vänner är ruliga
- spotify äger och jag älskar att lyssna på musik!
- jag ska snart äta <3
Mer positivt än negativt, alltid något :D

Kommentarer
Postat av: Petra

så bäst att det inte alls påminner om hiss och diss ahhahahaha ^^ ;D Bra blogg btw !! :)

2011-09-23 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0