Elvira - Jag döööör

haha, verkligen seriösa klubben på filmen innan!

Har precis gått, har sovmorgon, bäst! vadå gått? det ska stå vaknat?
Ska träna lite på so provet innan jag sticker till skolan tänkte jag. Sen måste jag packa lite också för ska till Anna direkt efter skolan och följa med henne till KRS och sen vidare till Bollstad. Kuligt :D
Jag har vart lite död det senaste och det har berott på att jag har haft många inlämningar och prov i skolan, plus det där moppeprovet. 
Men snart ska det blir bättre uppdateringen. Jag och Anna ska sova över hela helgen så det lär bli en del konstiga inlägg..


Nej mitt ena öga är absolut inte större än det andra!!!

Nu ska jag plugga lite, haj!

Kommentarer
Postat av: Louisa

HAHAHAHHA, eran blogg äger!! Sluta INTE blogga på den här!!!!!!!!!!!!!!!11

2011-09-25 @ 19:26:55
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0