Elvira - Hostattack!

Hmm, Berlin. Vad finns det i Berlin? Vart ligger Berlin, i Tyskland I guess?
*HOSTHOSTHOST*
Vad var det nu igen? Just det ja, Berlin..

Så ser det ut just nu för mig. Alla i klassrummet pratar om Berlin, undrar hur många gånger jag hört det ordet idag. BERLIN, där kom det igen, och igen. Hostar gör jag också. Hostade borthela SO-lektionen, yeah vad kul..
Jag har fått en bedömning av min krönika nyss förresten, den handlar om hästar. Läraren tyckte att jag skulle skicka in den till en hästtidning, hehe. *HAPPY ELVIRA*
Hade gärna lagt upp den här, men jag skriver om en viss person och ja.

Nu har jag bara en lektion kvar innan lunch och sen är det idrott som jag är för hostig för att vara med på. Sen när skolan is over så är det raka vägen till stallet med någon Anna (vem hon nu är?) två dagar sen jag var där, huu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0