Anna - uteritt och hoppppppppppning

Red ut en svängis med Amandis idag. Jag red Sarinis och hon red Netis.
Det blen en runda på 20 minuter blandat med lite skritt, trav och galopp. Net skötte sig super, samma med sarina.
Red sen lite i paddocken, det stod hinder uppställda så jag tog några skutt, höjde det til ungefär 55-60cm.
Hon var jätte duktig, red utan stigbyglar också men fick en väldigt bra känsla!
Hon var lite slö idag men annars gick det fin, fint! Hon fick ju ett litet hårdare pass idag så en rejäl avskrittning på det med.

Fixade även morgonhöt för i övermorgon, mockade och fyllde vatten, sen kom mamma och hämtade mig.
För tillfället ska jag snart hoppa in i duschen och sedan plöööööööööögga..trevligt värre, näee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0