Anna - ridning x 2

Red först ut en runda men Elvira. Mötte Rasmus på vägen och snackade lite med han. Red sen vidare och tog nån galopp och trav sen fick vi vända, bråttom, bråttom!
Travade i förväg i slutet pga tiden. Trots det kom jag försent till ridskolan, fick di Nelson men SAra och jag bytte så jag fick Blacky!♥

Red en WE övning som gäller att ha mycket kontroll på, kunna styra och få hästen att vara lösgjord.
Blacky var lite små loj idag, lyssnade inte på skänkeln och genade ibland ofta.
I slutet när Ulle sa till mig på skarpen, då gick det bra! Första gången hann han inte riktigt bryta av till trav så han bytte istället, haha, söööööööt!

Lovias och Danielas kmäppte tydligen många sexiga bilder på mig och pöjken. Dom kommer så småningen komma upp (y)
btw, nästa vecka är det hoppning, hoppas på pluttisen!
mehee, det svarta är hinder stöd och det andra är volter runt. Varje volt skulle vara 6 meter, annars blev man spättad av tjuren..hähä
This is me and my kanin, were are a bit muppiga, but I love her andå (a)

Kommentarer
Postat av: Daniela

kmäppte XD

2011-09-30 @ 22:56:48
Postat av: Daniela

HAHA KMÄPPTEXD

2011-09-30 @ 22:57:06
URL: http://minibatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0