Anna - plugg,plugg, stall, plugg.

Mycket plugg och stall nu! Kom hem för en stund sedan, jag cyklade och Elvira tog moppen men vi skildes åt vid bussen </3, nej nu ska vi inte vara sådana.
Red ut en sväng åt Hålta hållet, det gick prima. Net var tydligen lite mer bråkig än igår men det såg ut att gå bra!

Jag har förövrigt precis gått igenom det jag kan på provet så jag vet vad jag ska göra samtidigt som mamma masserade mig, mysigt!
Ska kolla igenom spanska läxan sen drar jag mig till sängs.
Amanda blev förövrigt hästägare till Net idag, grattis!♥

Montana brukar hoppa över så vi tänkte att vi gjorde en mur av täckena som vi hittade här och där när vi städade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0