Anna - lunchkonsert

Nu har jag precis käkat lunch, texmex mums! För tillfället är det lunchkonsert på skolan. Det var ett litet band från nian som körde lite och sen var det två jätteduktiga tjejer som sjung, helt grymma var dom.

Just nu är det musiklärarna som uppträder, haha, det låter ganska falskt. Fast nu slutade dom så nu är det en från åttan som sjunger, Fredrik. Han är jätte duktig, idol nästa kanske? haha!
Han sjunger lite fel och gör några missar men jag tror nog att han är lite nervös.
Helt plötsligt började alla sjunga jag må dom leva för några på skolan.

Nu byter jag samtals ämne men imorse hade jag världens flyt typ. Missade bussen tjugo i men bussen som går halv var sen unfgefär tjugominuter, så hoppade på den. Snacka om flyt. han till och med i tid till musiken, där vi håller på att göra om varsin låt, jag kör på Lady Gaga, edge of glory. Det bli nog bra.

Bild frånkompisfotot för någon vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0