Anna - Bra, dåligt, bra

Red ju Net idag. Jag och Elvira fixade Sarinas nya bädd och fixade allt utan höt.
Blev lite ändringar eftersom Emil inte ville rida Lisa så jag skulle ta henne. Men sedan orkade inte han följa med eller nåt så jag red net iallafall.

Vi red ut fast vi fick vända, glöde reflexer. AJABAJA! Skrittade sedan över järnvägen och efter det började vi småtrava. Herregud vilken rolig trav. Värsta snabba, hehe.
Tog sedan en liten galopp och det gick så fint så. Han var lätt att reglera farten på. Efter ett tag bröt han av och det blev det mega pingåong trav, gud var jag och Elvis skrattade.
Sedan gick vi en bit och då vänder han bara. Jag gjorde då en halt, väntade en stund och fortsatte, sen gjorde han samma sak igen. Jag gjorde halt och vände sedan tillbaka. Gjorde så några gåner och då käne jag rädslan komma fram.
Vet inte var den komifrån men jag blev livrädd. Det var ett kostaket som knappt syns i mörkret vid sidan och det gjorde inte saken bättre. Jag skänklade, styrde och allt inget funkade.
Som tur var kom Elvira och hjälpte mig egenom detta genom att leda mig en bit tills han och jag lugnat ner oss från paniken och då vände vi.
Vet varför jag blev rädd. Ni som följde min andra blogg, kommer ni ihåg det med Daddy? Det var därför, pågrund av en olycka.

På vägen hem sen blev det trav och galopp, inga problem med det. Fixade det sista i stallet sedan innan vi åkte hem.
Mys dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0