Elvira - vart försvann lördagen?

Jag och Anna försov oss imorse, bra däär! Vi skulle ha gått upp 08.45, men min mobil laddade ur och ringde alltså inte, vilket resulterade till att vi (Anna) vaknade 09.50, opsidopsi.. TIll stallet kom vi till slut i alla fall, hjälpte till att leda två små tjejer på Net och Lisa.
Sen fick jag och Anna rida Montana och Sarina ut på en tur tillsammans med Amanda och Net. Montana var pigg och framåt, gogogo! Sarina fick till en riktigt fartig galopp (antagligen på grund av Annas pruttar..). Net var snäll och gick över järnvägen så fint. Kallt var det dock, vintern kommer. Isch!

Hemma hos mig har det nyss vart 50års kalas för min mammas sambo. Vi har ätit på resturang och ätit en god chilikaka till efterrätt, snacka om att jag är proppmätt! Denna dagen har gått av bara farten, vart försvann den efterlängtade lördagen? Försöker just nu att få kontakt med Anna på fb, men hon verkar rätt så död. Får se om jag träffar henne ikväll eller om jag hittar på något annat. Snart kommer ett inlägg om gårdagens lektion för Karin, men tills dess:

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: N i n a <3

När ska du vara i stallet imorgon ? :) <3

2011-10-08 @ 21:57:35
URL: http://ninamalmqvist.blogg.se/
Postat av: N i n a <3

till anna :p

2011-10-08 @ 21:58:04
URL: http://ninamalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0