Elvira - seriöst jag kommer inte på någon rubrik..

HEJ 
Nej, jag är inte off? vadå? Hehe, ne men jag har spenderat hela helgen i soffan tills idag! Hade tänkt åka till hästen men insåg att min hosta var för extrem. För extrem för att utsätta en allergiker för damm och hö. 
Pratade istället med min vän, Moa. Vi bestämde oss för att ses. (Jag orkar inte med min humor just nu, sitter och fnissar åt texten?). Moa kom i alla fall hit, vi hade wb snabb-SPA, haha. Sen träffade vi grannen Petra och stack till donken för att käka glass. Stack sedan hem och spelade en blodigt allvarlig match i Fia med knuff. Sen skulle Moa ta bussen hem och då körde vi henne på brumbrum. Nu har jag käkat o så, ska hitta på något med PETRA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0