Elvira - random dagens.

Dagens mening - Tyska suger!
Har skrivit 2 rader på ett A4 arbete som ska in på tisdag, och det är inget man gör på en kvart. Skriva flytande tyska, nja usch.


Dagens låt Daniels live spelning, förlåt för att jag aldrig sagt förlåt. Hur grym är den inte? Den gör min dag, den får mig att le, rysa och dansa. Allting på samma gång, galen blandning.


Dagens klassrum
- 9:ans egna.
Vårat klassrum är mycket varmare än matterummet, fryser ihjäl nu när vi sitter i matterummet och har tyska, också galen blandning?


Dagens händelse
- Nya vd avsnittet.
Som många andra i min ålder så är jag lite beroende av vampire diaries, och det kom ut ett nytt avsnitt igår natt. Kollade halva imorse, nu har jag kollat fem min till med Vicke och sen ska vi kolla mer på rasten. Det är väldigt spännande!


Dagens blogg
- Megapixlar.blogg.se
Två riktigt grymma fotografer som jag gillar skarpt. Kolla in: http://megapixlar.blogg.se/.


Dagens att göra
- vara med Moa, rida, släktkalas.
Först åka med Moa till badhuset och passa hennes roliga lillebror, sedan åka ut och rida ut Sarina en kort sväng och efter det är det släktkalas. 


Dagens tråkigaste - Svenska novellen Pälsen.
Den är så tråkig så jag går under, den har ingen mening men ändå ska man skriva ett budskap...


Dagens coolaste
- Emma L:s ögonbryn!
Hon är grym på grimascher, det grymmaste är när hon höjer på ena ögonbrynet som hon gjorde förut, as coolt :D


Dagens hejdå
- Tjingelingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0