Elvira - om man fick kasta ut internet..

..då hade detta varit ett tillfälle som jag hade gjort det på.

Sitter och pluggar samtidigt som jag kollar på derbyt. Jag tycker att fotboll är halv kul, kollar endast när Sveriges landslag spelar eller när det är Derby mellan IFK och GAIS, idag är det dock en ovanligt tråkig match, GAIS vann liksom, skit då! Nu ska jag duscha och sen är det sovdags!


Titta på morgondagens todo-lista:

- Skola, 07.50-15.40. 
- Kolla prao
- Stallet, försöka hinna med en kort uteritt
- Moa och jag ska på Annas konsert
- Tjejerna (Madde, Vicke och Moa) hem till mig
- beställa breaking dawn biljetterna 00.00!


Kommer bli en fullspäckad men sjukt härlig dag imorgon, ni kommer dock inte se mycket av mig här på bloggen. Ha det så bra, så ses vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0