Elvira - lipar

Nu har jag vaknat 15.30. opsidopsi.. Drömde hejvilt i natt. I ena drömmen så var jag en svart man som försökte fly från amerika för att han behandlades illa. I dröm två så var jag på stranden med min familj och skulle gå på någon guidad tur på stranden, träffade en ursöt kille, typ två år äldre än mig. Började snacka lite med honom och sen bestämde vi oss för att ta ett dopp i havet tillsammans, men då vaknade jag. Försökte att komma tillbaka i drömmen (som jag ofta gör ifall drömmen var bra) men jag var helt enkelt för pigg.

Nu tänkte jag kolla på lite tv och hamnade på tv 3, Extreme Home Makeover. Är inte det programmet fantastiskt? Jag blir lika rörd varje gång och gråter åt allt. Jag gråter när familjen berättar om sitt liv, när barnen säger vad de tycker om, när de river huset, när alla kommer för att hjälpa till, när familjen är på semester (får träffa Hannah Montana i detta avsnittet), när huset är klart, när de flyttar lastbilen och när familjen får gå igenom sitt nya hus och titta på allt. Om någon gråter på tv:n så gråter jag ännu mer.
Älskar programmet, de hjälper så många och så mycket. Det finns verkligen en mening i detta program, om man jämför med "fest, sol och oroliga föräldrar". Det programmet suger, haha. 

NU FÅR DE TRÄFFA HANNAH! *LIPAR*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0