Elvira - jag tror att jag är mätt.

Hejsansvejsan.
Först vara med Moa som sagt, det var skoj, vi åt köttbullemacka, MUMS!
Sen stack jag till stallet och red en kortis i paddocken, fem tio minuter i trav. Hon kändes lite långsammare idag, men jag förstår henne. Även jag var lite seg som red i mjukis med gympadojor barbacka på ett fleecetäcke.
Hade tänkt att endast rida ut, men Erica (lisas medryttare) ville följa med ut så jag började rida i paddocken medan hon red klart :) Fast Sarina kändes mjuk och fin, stretchade henne efter passet igår så förhoppningsvis har hon inte så mycket träningsvärk.. Mest jag som tog den smällen, hehe. Red ut en sväng sen och det var jättekul och härligt i kvällssolen.

Nu har vi haft släktkalas och snart kanske jag sticker till Anna?
Imorgon blir det till att följa med Vicke till hennes nya häst, KUL! Sen plugg och efter det bio med de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0