Elvira - jag hatar att komma på saker i efterhand, och vara efterklok

förlåt för att jag aldrig sagt förlåt, heter den här låten.
Min kärlek till Daniel Adams-Ray är oändlig, hans liveinspelning på spotify, lyssna, njut och gör som jag; svimma på kuppen <3


Åhoj, vilken dag!

Steg upp och åkte till gymnasiemässan. När jag kom dit var jag bombsäker, jag ska gå samhäll och Donner är mitt förstahandsval. När jag, efter att ha gåt sammanlagt 3-4 tim på mässan, tog bussen hem kom jag fram till att jag vill nog gå estet mediaMunkebäck


Hela dagen har varit väldigt förvirrande och mycket tänka och fundera, nu är jag helt slut i huvudet. Samtidigt sjukt taggad på att börja skolan i Göteborg, kom på att jag kanske kan bo oss pappa några vardagar i såna fall. Spännande!Efter mässan så käkade jag på donken med Madde och Moa, tidigare bloggrapen idag, hähä. Trevliga är dom, tycker ni inte? Sen gick vi i affärer i någon timma, köpte en sjuktfin klocka på panduro, får visa den nån annan gång. Pluggade lite på donken med Moa efter det och det var riktigt mys! När klockan blev fyra så begav jag mig återigen till mässan för att gå där lite med mamma. Blev inte klokare för det dock, bara ännu mer förvirrad.

Nu ska jag till stallet, tjiongeling!

mina fina vänner! lägger upp lite random mobilbilder.
finafinafina!
<p>hej jag tar egobilder på mig själv på donken.</p>
egooo
<p>fint värre.</p>
en randig moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0