Elvira - It beats for your, so listen close

bara för att jag har den låten in tha head och för att jag really like it!

Hejsan!
Idag har jag har det varit en god dag, super glad är jag :D
Först skolan, sköön dag med bara fyra lektioner.
Sen gick jag och två andra coola (Moa & Victoria) till café Tant rut och myste på uteserveringen med en kopp varm choklad.
Efter det kom morfar och hämtade mig och tillsammans så hämtade vi mopeden, den har varit på lagning men nu är den äntligen hemma igen.
Kom hem och pluggade i en halvtimma sen åkta jag till ridskolan.


Fick Speed idag som var på ovanligt dåligt humör. Seg och envis, haha. Blev ganska svettig av att hela tiden sitta och driva, driva, driva. Sen när han väl gick framåt så gick det fort framåt! Vi gjorde några balansövningar. Man skulle bland annat försöka att nå vänster tå med högra hand och tvärtom, koppla ihop händerna bakom ryggen och veva med armarna åt olika hål, ja ni vet som en kvarn. Det var en helt okej lektion, gick mycket bra på slutet.


Nu är jag hemma igen, har precis duschat och ska nu plugga. Imorgon blir det gymnasiemässan (taggad som sjutton!) och sen är det nog plugg med goingar!
Hörs imorgon, ha det!



Jag och Vicke igår eller nått!

Jag och Vicke idag.
coolacoola!

Snodde några bilder från Moa, hoppas det var ok :D Annars får du slå ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0