Elvira - I Love U More

BrumBrumade till stallet idag tillsammans med Moa, gick finfint!
Vi hade lite bråttom så vi mockade och gjorde mat i värsta speed farten.
Hämtade Sarina och ryktade henne ute i solen, MYS!

Jag började att rida, barbacka då mina stövlar är sönder, ut en sväng. Moa gick och bar på kameran, det gick dock inte så bra att fota då vi glömde minneskortet hemma, bra där. Sarina kändes mjuk och fin, fy vad bra hon gått det sista. Idag krävde jag inte så mycket av henne utan vi mest trallade fram. 
Första gången jag red ut på henne utan någon annan häst, ojoj. 
Hon var lite seg till en början, men jag förstår henne, hon har gått rätt mycket denna veckan. 
Vi red förbi ett par kossor i full karriär, Sarina blev lite rädd och srang väldigt fort när kossorna började springa, hehe. 
Sen fick Moa hoppa upp en sväng, första gången hon red henne. De var superfina!
Väl tillbaka i stallet, efter en ganska kort tur på tjugo min, så tog jag en liten galopp i paddocken innan vi skrittade av. Jag krävde inte särkilt mycket av henne, mest bara att hon skulle gå fram. 

Jag gillar Sarina mer och mer för var dag som går och jag känner att jag verkligen börjar förstå henne i ridningen och från marken är hon hel go!

Jag lyckades fånga två mobbilder på Moa & Sarina, Moa filmade även mig o Sarina lite.



Moa & Sarina, fina!

OBS, ta den inte särkilt seriöst. Får filma en seriösare film en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker Sarina är snyggare än Montana. Fast om hon är trögare så gillar jag Montanas pigghet mer :)

2011-10-16 @ 23:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0