Elvira - God morgon, inte sovit en blund

Vaknade för en stund sedan och har precis ätit frukost. Gött!
Skulle åkt med Victoria till hennes häst idag, men jag sov för länge. Ganska bra iof för jag har massa att plugga.
Det blir ju bio ikväll också, abduction! Någon som sett den?
Nu tänkte jag kolla slutet på vd och sen plugga!

Ha en grym dag!!!

Här kommer lite bilder från när jag och Moa campade på Öland:









min kusin Ida.





































jag döpte mig!







från vänster; morfar, ida, jag, jenny och mormor.








Åh, vad jag saknar! Älskar dem allihopa!

Kommentarer
Postat av: MOA

ÅHHHHHHHH! Saknar dedära. så himla bäst. Älskar dig!

2011-10-15 @ 13:13:09
URL: http://moalinneaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0