Anna - Ullared

Varör fick inte jag rida när Ulla red? :c

Åkte vid nio idag, försökte sova i bilen men det misslyckades totalt.. Facebookade via mobilen och käkade godis istället, höhö!
När vi kom in var det smockfullt men det lättade sedan.
Gick runt och shoppade loss, käkade, shoppade sedan loss ännu mera!
Fick köpt mig riktigt grymma saker idag, det enda jag skulle köpt men inte köpte var sporrar och ett schabrak, pengarna räckte inte till helt enkelt, ville dessutom fått tag på sådana där öronvärmare? men det fanns inte. :c

Lite bilder på vad jag köpte.
everlast mjukis.
halsduk, mössa, vantar, rdvantar "3 fingrar", fodrade ridströmpor.
Tröja, dock lurar färgen, den är rooosa egentligen.
tjockiströja, här är färgen hyfsat rättvis, tror jag.
grå tunnare tröja.
Pösigare jeans, dock inte mörka, utan ljusa.
Två T-shirts. Valde den ena men var bara tvungen att smuggla ner den andra med, höhöhö.
klassiskt vitt linne, ÖVERREDIGERAD BILD!
tunnare tröja, bred btw.
smått och gott, hårsnoddar, hårnålar, mentos, sminknessisär, rött läppstift till konsären på tisdag, parfym, munskölj, haha, kajalpennor, torrschampo tilll hästar, stigbygelplattor och benreflexer inte kom med på bilden. höhö.
Myspys fejkonepiece♥
Och sist men inte minst, min älskade, älskade, älskade ridoverall, massa kärlek till den!
om ni lämnar en kommentar om vad ni tycker om köpen blir jag mycket glad! :)

Kommentarer
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

Sc; okey, tog bara från google :S

2011-10-14 @ 22:48:09
URL: http://sarawhbby.blogg.se/
Postat av: Daniela

HÄRMAPA!

JAG HAR OCKSÅ EN SÅN ROSA TJOCKISTRÖJA!<3

2011-10-14 @ 23:51:39
URL: http://minibatman.blogg.se/
Postat av: ..

vad kostar frjkonepiecen??

2011-10-15 @ 08:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0