Anna - toan nästa!

Måste verkligen gå på toa men skriver ett inlägg först, haha! Kom hem från skoolan för ungefär en timma sedan. Dagen har förövrigt vvarit väldigt seg. Förutom idrotten då, då körde vi rugby, askul!
Jag råkade gtackla ner min egen lagkamrat, oopsi!
Skämde ut mig lite därja, jag höll ju dessutom kvar i honom trots att han skrek "feeel laaag! feeel laaag!"
Jaja, shit happends, haha!

Ska ut till stallet om en stund, får se hur vi gör där. Om Montana är riden eller om bara Sarina ska ridas eller om Net kanske vill, vi får se helt enkelt!
Kom på att jag ska till Ullared på fredag, då kommer jag handla in lite saker!
Snabb uppdate från min sida idag. Kommer säkert mer sedan!
Jag saknar min Linnpinne!♥

Kommentarer
Postat av: Linnnnnnnnn

Ååå!! Jag saknar dig, men det var en väldigt bra bild du fick till där va :D<3

2011-10-14 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0