Anna - Stressig dag

Japp, stresstress med moppis till stallmötet. Elvira och jag var ju sena till mötet, eller ja, möte och möte vi pratade i en kvart innan vi grävde paddock, jippie vad kul!

Sedan blev det en tur på Net med E och S!
Net var glad och framåt, det blev lite galopp ute jämsides och vi hade riktigt härligt, han skötte sig fint osv.
Ville bara ner i ett dike en gång, höhö!

Paddocken blev nästa sopp, även där skötte han sig galant! bröt av lite i galoppen så jag studsade som en pingpong boll och drog sig inåt i höger varvet, sen är det ju det här med ställa han, det går inte riktigt, än.
Jag tyckte jag flög åt alla håll men dom andra tyckte det såg bra ut, så det går vi på.

Sedan var det snabbt brumbrum hem till Elvira för att byta om, med mig hem fick jag tre jeans? ojojoj, tack E!
fixade mig sedan i bilen medan vi drog vidare på kalas till lillkusinerna, grattis Josefine♥
tog lite random kort som kommer upp någon dag, men nu ska jag göra en svenska uppgift också slutar jag 11,30 sedan, hejdå, så länge får ni en bildis på mig och Elvira!
och så får ni en fin en på mig och net, med Saria i hörnet, tagen med Elviras mobil :D
edit: titta på min fina mössa på hjälmen, titta på min fina sits, titta på min fina min, titta på våran fina matchning.
Jag kan inte sluta skratta åt mig.
Erkänn snyggt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0