Anna - sova ut och sova ut..

mamma väckte mig kvart i elva idag, inte okej! Ska fixa rummet, lyssna på musik och sen åker jag med Ida ut till stallet för att rida ut en svängis med henne på Anastasis.
Får se  vart vi rider, om vi rider långt eller kort, höhö. Har fått ett lite dille på Megan and Liz nu, deras covers är helt underbara! (a)

"Stereo" hearts och "hummingbird heartbeats" är helt klart bäst. Men "wannabe" är också helt OK.
Deras musikvideor till låtarna är helt grymma. Speciellt till stereo hearts, massa kärlek till den!

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Har länkat er på min blogg! Eller ja under länkar, länka min :D?

2011-10-01 @ 17:02:30
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0