Anna - smilisar

Elvira skrev ju om det mesta om uteritten, det hända inte så mycket mer än det mer än att Blev gör rädd och sprang ner i ett dike, hon var dessutom skraj hela rajdturen.

Nu tänkte jag dela med mig av några tankar om smilisar
otroligt fula "smilisar" att skriva..
;D - vet inte, men den stööör mig något enormt.
xD - allmänt, oseriös..Helt
=) - haha, behöver jag säga något?
:P - så dryg och ful.
:d - ett slarvfel istället för ":D", Det ser bara fel ut.
(a' - fjortis älläää?
;P - ännu mer drygare!
xd - billig..
x) också oseriös, dock anväder jag mig av den ibland, fast jag hatar den...
<3333 - så fult med flera treor efter "v:n" -  Haha!
hahahahahah - flera "haha" med små bokstäver tycker jag inte ser så snyggt ut..

Sen har vi ju då mina älsklingar som jag typ lever av!

:3 - Så söööt!
8) - Haha, typ glad och stolt. Använder den oftast när jag är lite flum och oseriös.
:D - Den klassiska "D"smilisen in mu heart!
:DDDD - En på byggd "D"smilis, den använder jag myyycket!
:) - heltnormalt glad.
;) - Den är väl helt ok!
:))))) - typisk oseriösis anna.
(y) - (fbs tumme) - kärlek till den!
<3 - hjääärta
c: - jete söt

Mina och Elviras åsikter.




Vad är era åsikter om smilisar?
Kommentera här nedan nu! :)

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

jag bryr mig liksom inte om smilisar så, bara dom inte e elaka. skriver bara mina smailisar och sedan lever jag livet. jag bryr mig inte om jag råkar skriva hahahahha för som du tycker liksom jag är oseriös då även om det set "fult" ut.. jag skriver :d för jag kanske den ser söt ut. tyck vad ni vill men jag bryr mig inte om smailisar, ni får tycka dom e dryga men ja jag bryr mig inte :d ;) <3

2011-10-20 @ 22:09:31
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: Daniela

Jag hittade på en jedward smilie igå...eller döpte den iaf till jedward :DDD



" :∆ "

Påminner dom en anka XD



och hahahaha skall stavas HAHAHAHAH annars blir det inte kul :D

2011-10-21 @ 08:04:58
URL: http://minibatman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0