Anna - Sarina

Fick sjuts av Ida ut idag. Jag, Ida och Amanda bort mot hålta. körde relativt mycket trav och galopp idag. Red in på en stig som jag aldrig ridit, hästarna blev där skrämda av kalkoner(?).
Skulle sen upp i skogen man Anastasia vägrade. Vi förstod inte vad som var läskigt men ville inte gå upp där.
Det slutade med att vi vände.
Red sen en anna skogsväg hem. Ida longerade även Montana idag. HON ÄR INTE HALT LÄNGRE! Hur grymt?! Dock vet jag inte hur det är på grusvägen, men tror hon är öm.
Åkte sen in på maxi och Ida bjöd mig på en donut, tack, höhö.
Bilder från systrarna Nillsons mamma.
meheee, kolla hans dösnygga ögon!
hehe, tyglen fastnade i stigbygeln så jag var tvungan och fixa det, höhö.
Blackyplutt<3
diggar min wb-modell-bild och mina snea hjälm..

Kommentarer
Postat av: Nelly

Va bra att hon är bra igen :)

fin blogg!

2011-10-04 @ 11:35:34
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0