Anna - programridning

Den 9:onde oktober, nu på söndag är det programridning på KRS. Om det finns platser kvar och mamma tillåter ska jag vara med.
Jag ska eventuellt ha med Daffy dit också! Det beror också på mamma och hur vi får dit henne med körning och allt vad det heter.
Vi får med andra ord vänta och se, höhö. Kan ju hända att jag tar en ridskolehäst? :)
Nu sitter jag iallafall utanför NO salen och väntar på vikarien. kul, kul, nej. Mötte Elsa och Derya förut, dom letade efter en perosn, höhöhööhöhöhöhöhöhhhöhöhöhöhöhhöhöhöhöhö. 
Jag är noerhört HYPER, skrattar åt  allt typ.
nu blrjarj vi, hejdå!

Kommentarer
Postat av: sarah- tillridningsryttare

HAHA! funderar på att ta med Figo! XD

2011-10-03 @ 12:31:21
URL: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0