Anna - långish skolishdagish

Började skoldagen klockan nio idag och gick till två. Därefter drog klassen till citygross och handlade mat för tacos, eller ja, läraren handlade mat, vi sprang runt och käkade kakor som stod helt fritt som ett smakprov = slut när vi gick.
Lånade ut lite pengar till David, Anton och Tintin och köpte själv coco puffs och sura band, höhö. Åt inte upp puffsen så nu kan jag äta puffs hela året ut, woho!

Middagen var jätte mysig och flamsig, satt med Lina, Amelia, Anton och Tintin lite för oss själva, skrattade åt Tintin som inte kunde käka tacos, åt Anton som var väldigt...normal... Och återigen åt Anton, vi har inte sett något, vi har inte hört något och vi har inte känt något!
Skrattade så jag trodde jag höll på och dö!

Filmen som vi kollade på var 127 timmar. Verkligen göra bra! Känslosam och helt kanon, såg dock inte slutet, vi har hela 35 minuter kvar som vi ser imon. Tog sedan bussen hem och har varit hemma sedan dess.
Nu tänkte jag slappa lite vid tv:n och kolla på moppehjälmar tillsalu tänkte jag.
Någon som har en moppe hjälm som vill komma ut åka lite? Skulle varit toppen!

Bild från idag, måndagsmys med tjockisklassen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0