Anna - Konserten

Igår var en rolig och fartfylld dag!
Fram till själva uppträdanden var det otroligt stressat! Alla sprang runt och åt, fixade sig, lånade smink, repade och allt man kan tänka sig.

På genrepet gick det jätte dåligt! Vi var inte synkade och kunde itne texterna, fixdeinte sticket och slutet. Men som tur var gav det med sig till konserten började, då gick det helt OK!
Vi gjorde dock lite missar och sjöng fel men förövrigt kanon!
Dom andra var också jätte duktiga och dessutom så var jag konfrensier (hur det nu stavas)..
Jag avr det tillsammans med Anton och Sofia, det gick faktiskt bra!
Skämde inte ut mig, konstigt nog, dock glömde anton säga det han skulle efter mig, så han sa det lite sent.. Haha!

Men jag är jätte nöjd och det var verkligen skit kul, taggar redan konserterna framöver!
Är verkligen såå glad att jag valde musikklass, att jag kom med dom klasskompisarna jag kom med, min klass är bäst, ingen protest!
Bra jobbat tejer och killar!


Jag och Anton påväg ner från scenen efter lite snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0