Anna - Hemkommen!

Sådär nu är jag hemkommen från troya. Har varit iväg från 7 idag, tufft! Försov mig föresten, fick gäöra iordning mig på 5 minuter, men det gick bra.
Unna gick snällt på och vi åkte till Troya!

Väl där var det svinkallt och jag ville bara ha min overall, höhö.
Jonna gick banan och red fram sedan hoppade hon LD.
Det gick helt ok, Unna var völdigt pigg och stack lite men Jonna fixade det bra, det hela slutade med 4 fel där.

Efter det fick vi vänta i hela en timme innan Jonna kunde rida fram igen för Lc:n.
Där var Unna bättre, men det var ju varmare så det var nog därför.
Även Nellie Kleist och Josefine Pehrsson tävlade, det blev en del höng med dom med!
Dum som jag var glömde jag batteriet hemma idag, men under en del fotade jag med Nellies Canon, sedan kom mamma med batteriet, tack!
Så det blev bilder fårn Lc:n och några på Nellie under framridningen till Ld:n.
Nellie och Snowie, snyggaste ponnyn på tövlingen, lätt! denna är kopierad fråån facebook då jag fotade lite med hennes minneskort och lite med mitt, haha!
Fler kommer sedan! :)
Nu ska jag bada, ciaoo, och ursäkta för rörig text, haha.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Meeeer bilderr! :D

2011-10-16 @ 18:47:56
Postat av: Nellie

hihi, snyggingeeen!

2011-10-16 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0