Anna - Glee♥

Sitter nu och kolla på Glee på internet. Älskar den serien! Är på episod 1, avsnitt4 , höhö. Har endast sett episod  2 på tv:n.  Så nu är det datorn som gäller. Kollade alltid på glee innan men det hanns inte med. Hästarna tog upp tiden helt enkelt. Var hemma från skolan idag, tar inte upp det här, höhö. Har slappat hela dagen.
Käkat bullar, spelat lite spel på fb, lyssnat på musik, och nudå, kollat på glee.

Nu tog mina 72 minuter slut, buhu. Jag som var mitt i ett avsnitt, morr. Jag får antingen vänta i en timme eller hitta någon annan sida.Har ungefär 20 tal matte soms ka vara klara tills imon. Kul att matteboken ligger i skolan + att hemkunskapsboken också ligger där, bra Anna! Får se hur det kommer gå imon.
Körde lite Elvira style att ha texten centrerad idag, kände liksom för det, haha.
Hejdå, ska leka lite med designen nu!
Min gamla, gamla, gamla (runt 15 år faktiskt) fina kameraväska..

Kommentarer
Postat av: Linn

Stolt fotograf!<3

2011-10-07 @ 08:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0